tisdag 16 februari 2010

Godmorgon

JAG ÄR TRÖTT, Hugobus har varit vaken ungefär en gång i timmen hela natten. Vet inte om han lider av det, tror mest han rumlar runt och muttrar i sömnen. Just nu sjunger han i alla fall som en solstråle i köket så nu skall jag gå ut och suga i mig lite av hans energi innan han sliter vattenflaskan från kaninburen :-)
PS: Jag vet inte om jag skrev det förut men nu har vår lilla "duktiga" kille lärt sig hur man öppnar luckan till kaminen! Nu blir det med andra ord inga turer i gåstolen när kaminen är tänd!

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur mkt er kamin rymmer men Malin sotade den frivilligt när hon var ca 10 mån. Det var bara att krypa fram, öppna luckan krypa in å upp med huvudet i skorsten..... hon var riktigt snygg efteråt... //Kram på er! Lotta

    SvaraRadera
  2. Ha ha...just ja. Njae, som tur är kan han nog inte krypa in helt och hållet. Men det är klart finns viljan så...

    SvaraRadera