tisdag 2 februari 2010

Lite sugen på vår!


Imorse fick jag ett plötsligt sug efter våren. Våren när den bara kommit en liten bit, vill inte ha grönska på träden utan jag längtar efter en promenad i solskenet, det är lite blött på skogsvägarna eftersom snön nyss har smält. Tilda går bredvid oss och sjunger en vårsång, vi stannar till i en skogsglänta och lägger ut några sittunderlag på en sten. Termosen åker fram och vi sitter där i den lätt värmande solen, dricker vårt kaffe och våra festisar, tuggar på lite medhavda bullar och bara har det skönt.....

Det är vad jag längtar efter!

6 kommentarer:

  1. Jag känner att jag gärna vill följa med er!!!!//Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag med!!! kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ni är bara sugna på bullarna... :-)

    SvaraRadera
  4. Jag hänger också med. Kramar Kina

    SvaraRadera
  5. Ah du känner oss så väl men måste vi vänta till våren på bullar, det känns lågt bort... Blir det P2 imorgon?// Kram från bullfia

    SvaraRadera
  6. P2 får det bli, ser fram emot det :-)
    Bullar funkar alla årstider, sommarbullar, höstbullar, vinterbullar och vårbullar.

    SvaraRadera