onsdag 3 februari 2010

Fredrik fick vatten på sin kvarn..

Satt och bläddrade i en av mina bröllopstidningar igår kväll (händer ibland, eller kanske titt som tätt?) Hittade följande uppslag och visade det för Fredrik. Det skulle jag inte ha gjort, nu fick han ju vatten på sin kvarn. Man behöver inte planera och organisera ett helt år i förväg.
Jo det måste man, om man är ett kontrollfreak som mig eller om man är en tjej som älskar allt som har med romantiken och den stora dagen att göra. Jag försökte förklara att planeringen är ju halva nöjet, man får liksom fundera och drömma sig bort. Herregud jag drömmer ju till och med om brudbuketten om nätterna. Nu pladdrar jag mest på, för jag har en förstående blivande make som jag tror tycker att det är jättemysigt och toppen när jag kommer med mina planerings- och funderingsgrejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar