onsdag 10 februari 2010

Det var det där med lampa

Hugo och jag for till lampaffären, det finns HUR MYCKET snyggt som helst. Men jag har ett problem, jag ser en snygg lampa och tänker; WOW, den skulle vara perfekt i soffhörnet. Jag går fram och vänder på lappen som hänger på lampan och ....hoppsan....varför är det alltid de snyggaste inredningsdetaljerna de dyraste. Hittade flera fina lampor som kostade alldeles för mycket, det fanns billigare, men dom var helt enkelt inte lika hotta. Nedan ser ni en bild tagen från Sköna hem. Kanske inte så man har det hemma men det är en vacker bild. Skulle gärna sitta ner och äta en god middag vid det här bordet.

Lampor är verkligen en snygg och personlig detalj i hemmet.
(Det var ju min favoritlampa som gjorde att jag och Fredrik träffades! Men den historian tar vi en annan gång)

1 kommentar: