måndag 23 november 2009

Vår eftermiddag

Väl hemma efter sprutäventyret så var det dags för mellis och Tilda var sugen på varm choklad. Hon provdrack den ur Hugos nya pipmugg, doppresent av mormor och Ove. Det gick väl sisådär och hon tog snabbt av pipen. Ikväll var det också träning för Tilda, hon har vilat ett tag nu eftersom vi varit på semester och därefter har hon sedan varit förkyld och hostig. Men idag var det dags igen, att slänga sig ut på isen. Tyvärr såg jag inte så mycket av träningen då jag passade på att gå och handla på ICA Ekängen under tiden. Det är sällan jag missar att titta på träningen men idag var det läge att handla. Tyvärr fick jag en släng av smågodislängtan när jag handlade, isch!! Jag har stått emot sånt länge nu men idag brast det. Men efter sju bitar fick jag nog, då var jag inte sugen längre. Så nu kan jag helt enkelt kasta bort påsen, förmodligen finns det inget där i som Fredde gillar och Tilda har ju godisförbud (eget beslut).

En pose innan vi drog iväg på träningen.

Lilleman - Hu gó som helst! (fyndigt va!?)

Storasyster inviger Hugos mugg, jobbigt tyckte Tilda, det rann så sakta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar