måndag 23 november 2009

Tilda fixar frillan


Igår kväll åkte Tildas Kanarieflätor ut och just nu har hon en väldigt krusig lugg. Detta skulle förstås fixas i en snygg tofs i morse, vår lilla sötnos.

Känner mig pigg och fylld av energi idag, lilleman sov mellan 23.30 - 06.00, det kan man kalla lyx! Jag har redan fyllt tvättmaskinen, röjt i köket och vikt lite lakan, hoppas verkligen energin håller i sig.

Idag är det dags att köa utanför pingvinen i Parken Zoo, skall försöka vaccinera Tilda mot influensan idag, oink oink. Kanske får vi trängas med hundratals andra barn, tanken är inte helt lockande men det känns bättre än att vänta tills skolvaccineringen om två veckor. Lycklig som jag är skall ju även jag få min spruta denna vecka, vilket innebär att vi måste köa ytterligare en gång, något senare i veckan.

Denna sista novembervecka är ändå fylld med roliga aktiviteter som jag ser fram emot.

Hoppas alla ni andra får en toppenvecka, trots gråvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar