måndag 6 september 2010

Ingen rast ingen ro

Lilleman tar sig nu runt i huset för egen maskin. Benen går som små trumpinnar och det blev som vi anade, den dagen han släpper våra fingrar kommer han bara att GÅ. Igår åt han kaninbajs som han hittade efter Tindras inomhusbesök under lördagen, han tog sig även ut på trappan igår, tack o lov utan värre missöden. Idag har han tvättat händerna i toaletten och hjälpt mig duka undan frukosten från matbordet (tänker absolut INTE berätta vad han kom bärandes på). Tilda uttryckte sig som så här "det är ganska jobbigt nu när Hugo går".


Idag har jag TRÄNAT! Gjorde mitt första besök på Xtravaganza, personligt samtal, genomgång av mat och träning samt ett styrke- och konditionspass på plats. Kände mig riktigt nöjd efteråt, nu väntar den stora utmaningen att kombinera ihop kost och träning för att nå mitt mål. Har tänkt att kickstarta med deras soppor och har nu en veckas ranson hemma. Imorgon kliver jag på tåget ordentligt och tänker inte kliva av på fel station som jag gjort så många gånger förut. Håll era bästa tummar för att min motivation och min karaktär skall förbli på topp!

3 kommentarer:

  1. Jag håller fingra och tår för att du skall lyckas
    kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar för dig, käraste systeryster........Kramar Kina

    SvaraRadera
  3. Jag håller och tror på dig vännen å hoppas du smittar av dig på en annan! Kram, Lotta

    SvaraRadera