onsdag 1 september 2010

1 september

Gillar september, särskilt när det är så här soliga och fina dagar som idag. Egentligen borde jag vara ute i trädgården, flytta lite jordgubbsplantor och rensa lite inför kommande vinter. Men jag hade behov av att slappa inne framför datorn nu när lilleman sover. Vi har varit på BVC och fått ettårssprutorna (lite försenat) idag, därefter köpte vi med oss färska källarfranskor och fikade lite hos min farmor som blev glatt överraskad av vårt besök.
Idag är jag inte längra mammaledig men eftersom min arbetsgivare håller på och organiserar om så har jag tyvärr blivit uppsagd och idag börjar istället min uppsägningstid. Dock får jag vara hemma och det känns ju väldigt lyxigt. Nu håller jag ansökningshandlingarna glödande och söker ett nytt trevligt jobb där jag kan få visa mina kunskaper. Känner ni något företag som behöver en ekonom? Tala gärna om det för mig :-)
Önskar er en solig dag!
En "gammal" bild, troligen från september föregående år! Älskade ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar