tisdag 14 september 2010

Grymt dålig uppdatering!

Står nog i ett vägskäl, skall bloggen läggas ner eller uppdaters oftare? Just nu är jag ju så grymt dålig på uppdateringen. Varför det, kan man undra!? Jo, det tar väldigt mycket tid att blogga, tid som kan läggas på hemmet, promenader och annat skoj.
Den här veckan borde jag i alla fall bildblogga ordentligt, Fredde är ju i USA och vill kanske se sin lilla familj litegrann. Jag lovar att försöka plocka med mig kameran på morgondagens äventyr.
Tills dess letar jag fram några gamla bilder.

1 kommentar:

  1. Hörru det vore grymt tråkigt för oss anhängare, vi är ju så gott som beroende ;o) Ja i så fall får vi väl ta att träffas lite oftare istället!!!
    Kram på dig å din mysiga familj! //Lotta
    Ps. Hoppas det gick bra med tvätten...

    SvaraRadera