onsdag 25 augusti 2010

Mera bröllop

Maya Lee har nu avslutat sin bröllopsvecka som handlade om hela vår underbara dag fram till att festen startade. Det har varit toppen att se bilderna och jag tänkte BARA passa på att visa några till.



 
På väg in i kyrkan som hade smyckats med superfina rosor ifrån Danielssons blommor, tack goa Lotta för att du åkte och hämtade alla blommorna på lördags förmiddagen.
 
Här var jag riktigt nervös, tur att min älskade man höll ett stadigt tag om mig, kommer faktiskt inte ihåg att han gjorde det!


Tagna av stundens allvar


Detaljer från festlokalen, kan nämna att Fredde bara skrattade åt mig och skakade på hvuudet när jag kom hem med 30 saftflaskor från IKEA som skulle dekoreras med våra namn och lite andra budskap. Men det blev fint!


Husby-Rekarne församlingshem är verkligen en underbar lokal att duka till fest i.


2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder, man kan inte se sig mätt oxå väldigt glad att ni bytte fotograf!!!
    Kram på er familjen Brännberg!!! //Lotta

    SvaraRadera
  2. Hittade en gammal kommentar från dig i min blogg och kikade nu in. Ser att ni hade samma färgtema som vi ska ha. Visst är det läckert?! :-)
    Bilden på dukningen ser helt underbar ut.

    SvaraRadera