fredag 6 augusti 2010

Fnissanfall i kyrkan!

Idag har vi varit på genrep i kyrkan och vad händer!? Jo, det blivande bruden, alltså JAG, får ett fnissanfall så att jag knappt klarar av att säga efter prästen! Ve o fasa, hoppas detta inte händer imorgon, det gick helt enkelt inte att stoppa. Jag som bannat Tilda och sagt åt henne att skärpa sig lite inför morgondagen. Hon har ju varit hysteriskt nervös över att hon kanske kommer att skratta där i kyrkan.
Förberedelserna fortlöper och för tillfället sitter jag på jobbet och väntar på att utskrifterna av vårt festprogram skall bli klara. Ja, jag har frågat min chef om lov att få skriva ut!
Festlokalen blir superfin och den kille och tjejer som vi får hjälp av med serveringen är toppen! Nu hoppas vi bara att yr.no och smhi.se kan komma överens om vädret och det får gärna vara uppehåll.
Nu skall jag ladda färdigt inför morgondagen och så ses vi igen när jag är fru Brännberg.

Det var ett tag sedan save-the-datekortet skickades ut och nu är vi här!

1 kommentar:

  1. Hihihi, det är det roligaste jag vet att titta på t.ex. youtube när männinskor inte kan hålla sig för skratt när dom absolut INTE får skratta. Jag förstår att det var jobbigt men det går säker mycket bättre imorgon:)
    Lycka till och glöm inte att njuuuta av er dag!!!
    Kramar Lena

    SvaraRadera