tisdag 31 augusti 2010

Jag - en Xtravaganza

Så, nu har jag bestämt mig. Jag är 40 år (fast det kan man nästan inte tro) och vill leva länge tillsammans med min kära make och våra barn. Nu ska jag bli en hälsosammare tjej med hjälp av Xtravaganza i Eskilstuna. Kost, motion, mental träning och en massa peptalk skall förhoppningsvis hjälpa mig att bli lite lättare i kroppen och piggare i knoppen. Var där på ett litet möte i morse och på måndag börjar jag i en grupp med andra eskilstunabor(?) som också vill må bra. Känner mig taggad och peppad och har ett stort stöd ifrån Fredde. Kanske kommer jag också att hålla er uppdaterade på min resa!

2 kommentarer:

  1. Du kommer att klara det galant! Synd att vi missade varann idag men vi kanske kan ses nästa vecka ngt! Jag vill höra mera om Xtravagansgrejen!

    Kram Linnéa

    SvaraRadera
  2. Absolut, vi stämmer av för en dejt nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera