onsdag 16 december 2009

Dagens tips!

Mitt tips till er är följande; tvätta aldrig bilen med rutorna nervevade! Jag har idag provat detta och det blev helt enkelt inte bra. Det var inte för att jag tänkte slå två flugor i en smäll, dvs tvätta av bilen inuti samtidigt. Det sista jag kollade innan jag lät vänsterdäcken köra upp på rampen som skulle leda mig igenom tvätten i lugn och ro, var....att fönstrena var uppe. Måste dock ha kommit på fönsterknappen igen för passagerarfönstret bak var öppet ungefär tre centimeter. Genom den öppningen kommer det MYCKET vatten! Tack och lov var det inte på den sidan Hugo satt och sov. Tur att man har humor och ett lugnt sinne, herregud, det torkar väl upp.

2 kommentarer:

  1. vilket bra tips camilla det ska jag tänka på när jag tävttar bilen nästa gång:P
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kul att man kan inspirera någon!

    SvaraRadera