torsdag 25 augusti 2011

Gick på reklamen


Hur ofta har det inte hänt att man har "gått på reklamen" och sen inte förstått hur dom trickfilmat för att....få fläckarna att försvinna med bara ett trasdrag.....få en vältränad och fit kropp på bara tre veckor....för att få håret spegelblankt och slätt bara man använder rätt schampo. Skulle tro att jag gått på flera reklamtricks än jag själv vet om.
Senast så gick jag på reklamen ifrån de tjocka månadsbladen som utlovade kraftigare och längre ögonfransar på bara 4 - 6 veckor. Nu har jag förvisso alltid haft hyfsat långa och kraftigt böjda ögonfransar. Dock har jag på senare år (kan ha med åldern att göra) upplevt att fransarna inte är lika täta längre och att de lättare trillar av. Letade upp en återförsäljare av neu Lash här i staden och dröm om min förvåning när resultatet faktiskt blev som reklamen utlovat. Jädrar i min låda...rent ut sagt! Fransarna har växt och efter 5 veckors användande så var jag tvungen att sluta använda produkten dagligen och istället underhålla miraklet 1 - 2 gånger i veckan. Jag är NÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar