onsdag 12 januari 2011


Vår busunge, snart 1 1/2 år, hoppsan vad tiden gick! Han är intresserad av blinkande traktorer, bussar, vindkraftverk, spårvagnar (när vi besöker Göteborg), sin djurbok han fick i julklapp och att klättra på allt! En riktig kille med smak för BUS.
För att inte tala om pulkaåkning, det kittlar dödsskönt i kistan och han fullkomligen älskar det. Dessutom åker han pulka på allt han kan, även inomus. Dynan till fåtöljen, böcker, sängtäcket, det mesta passar att hasa omkring på golvet på.


6 kommentarer:

  1. Vilken liten goding...*ler* Kramar till er alla//Kina

    SvaraRadera
  2. Vilken snygging....! Go é han! Kram på Er// Marie o Pelle

    SvaraRadera
  3. Ja tänk Camilla vad tiden går .Jag tycker inte det var längesedan Tilda var nyfödd. Nu är hon ju en liten isprinsessa. Jag hoppas att vi kan träffas i Göteborg när pappa fyller 45 år Hälsningar till er alla från Tildas farmor

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag höll på att leta bilder av Husby Rekarne lokalen och hamnade på din blogg.
    Jag undrar om du ni använde deras möbler eller om ni hyrde in andra stolar/bord? För på andra bilder (äldre) ser deras bord jättesmala ut. Ni hade ju plats med en hel del dekorationer på era bord så det blev jätte fint!

    /Mvh Aleksandra
    (lexii.88@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Söt liten gosig unge:).
    Hamnade här när jag var hos Petra.
    Glad midsommar!
    Kram

    SvaraRadera