måndag 8 november 2010

Underbara julkort!

Se vilka fantastiska julkort hon skapat - MayaLee - nu vill jag börja baka pepparkakor och dricka glögg! Hade ju tänkt skapa ett sedvanligt julkort med bilder på familjen men efter att ha sett dessa kort så blev jag villrådig.
Hennes ljuvliga kort finns att köpa på signerat.se och där säljs inte bara hennes nyutkomna julkort utan också en massa andra fina bilder! Snyggt Lotta!
Som ni ser så kom här ett nytt inlägg på bloggen, törs inte ens titta på hur länge det var sen sist. Hade nästan bestämt mig för att lägga ner bloggen och så fick jag en plötslig längtan efter att fortsätta. Lovar ingenting!
Har nu varit anställd i fyra veckor på mitt nya jobb och det känns fantastiskt roligt och inspirerande. Har några veckor kvar då jag skall jobba 50% och från 1 december blir det heltid. Då är det slut på livet som lyxhustru och dags att schematisera familjelivet för att få ihop det.

1 kommentar:

  1. Ja visst är Lottas julkort underbara!
    Kul att du fortsätter att blogga:)
    Lena

    SvaraRadera