torsdag 1 juli 2010

En ny favorit på nätet - Cameo design


Har funnit en trevlig webbutik med härliga smycken och toppenservice! Kan det bli annat när ägarinnan (?) heter Camilla :-)
Satt och sökte efter ett speciellt smycke som jag sett på bild hos smallpigart.se (en fotograf som tar underbara bilder). Fick hjälp att ta reda på vilket märke smycket hade och sedan startade jakten. Hittade dock inte vad jag sökte men det dök upp något annat som kändes helt perfekt inför bröllopet. Fick sedan ett samtal av Camilla från Cameo design som rörde det jag ville ha och då fick jag också veta att smyckena från just den här designern endast finns i ett fåtal upplagor och det smycket jag sökte är förmodligen minst ett år gammalt och därmed också slut i butikerna. Men jag tror att jag kommer att bli superdupernöjd med det som jag nu har beställt.
Tack snälla Camilla för god service, nu väntar jag med spänning!

3 kommentarer: